1. Nincs megfelelő stratégia Sokan csak gyorsan elkészítenek egy hirdetést stratégia nélkül. A stratégiát nem csak egy konkért hirdetésre érdemes kidolgozni, de akár egy szezonra, egy évre előre is, így egymásra tudod a hirdetéseket építeni, professzionálisabbnak fog tűnni a vállalkozásod. |
2. Poszt kiemelés Egy poszt sosem úgy van megírva, mint egy hirdetés. A poszt általában egy konkrét dologgal foglalkozik. Ez nem feltétlenül vonzza be a vevőket, hiszen ők konkrét dolgokat akarnak tudni az általad kínált termékről/szolgáltatásról, különben nem kelti fel az érdeklődésüket. DE egy hirdetést nyugodtan kiposztolhatsz, akár csoportokba is, így több helyre eljut. |
3. Nincs hirdetéskövetés Ha nem figyeled a hirdetésedet, nem tudsz reagálni. Ha nem tudsz reagálni, nem fogja hozni az eredményt a hirdetés. Sokszor úgy készítik el a vállalkozók a hirdetést, ahogyan az nekik tetszik. De a vevőid, nem Te vagy! Őket kell figyelni, nekik kell eladni, őket kell bevonzani. |