1. Nincs megfelelő stratégia
Sokan csak gyorsan elkészítenek egy hirdetést stratégia nélkül.
A stratégiát nem csak egy konkért hirdetésre érdemes kidolgozni, de akár egy szezonra, egy évre előre is, így egymásra tudod a hirdetéseket építeni, professzionálisabbnak fog tűnni a vállalkozásod.
2. Poszt kiemelés
Egy poszt sosem úgy van megírva, mint egy hirdetés.
A poszt általában egy konkrét dologgal foglalkozik. Ez nem feltétlenül vonzza be a vevőket, hiszen ők konkrét dolgokat akarnak tudni az általad kínált termékről/szolgáltatásról, különben nem kelti fel az érdeklődésüket.
DE egy hirdetést nyugodtan kiposztolhatsz, akár csoportokba is, így több helyre eljut.
3. Nincs hirdetéskövetés
Ha nem figyeled a hirdetésedet, nem tudsz reagálni.
Ha nem tudsz reagálni, nem fogja hozni az eredményt a hirdetés.
Sokszor úgy készítik el a vállalkozók a hirdetést, ahogyan az nekik tetszik. De a vevőid, nem Te vagy! Őket kell figyelni, nekik kell eladni, őket kell bevonzani.