Landing oldal / Landing Page
A landing oldal egy olyan oldala a webshopodnak, weboldaladnak, ahová egy hirdetési kamány során az érdeklődőt tereljük. Ide landol a látogató, amikor rákattint a hirdetésedre.
Annyiban tér el egy általános weboldaltól, hogy nincs rajta menü, nincs rajta semmi, ami a konkrét ajánlatról elterelné az érdeklődő figyelmét.
Ezen az oldalon lévő űrlappal gyűjtjük be az érdeklődők adatait.
Itt lehet feliratkozni hírlevélre, egy-egy akciós terméket, szolgáltatást megrendelni.
A landing oldal egy one page oldal, jól átlátható, informatív, érhető. Célja, hogy látogató lefelé görgetéssel blokkonként egyre több információhoz jusson.
Amit ajánlott tartalamzniuk a blokkoknak:
„Hajtás” feletti rész
Ezt látja meg először a látogató. Itt röviden, tömörem, érthetően összefoglaljuk magát az ajánlatot.
A CTA szlogen mellett egy CTA gombot már itt is elhelyezünk.
Ezt minden további blokkban is érdemes elhelyezni, hogy az érdeklődő azonnal megnyomhassa, amikor már úgy érzi, elég az információ, meggyőzted.
„Hatjás” alatti rész
Itt részletezed az ajánlatodat. Itt bőven kifejtheted a mondandódat, akár egybefüggő szövegben, akár pontokba szedve.
Lényeg feletti rész
Itt helyezzük el a valós visszajelzéseket. Ha még nincs visszajelzésed, ez kimarad.
De itt mutathatod meg a referenciákat is B2B esetén.
Ide tehetjük be az esetleges médiamegjelenést is.
Tehát ez egy önreklám blokk.
Lényegi rész
Ez az a rész, ahová a korábban elhelyezett CTA gombjaink mutattak.
Itt helyezzük el a formot, amit az érdeklődővel ki szeretnénk töltetni.