1. A tökéletes ajánlat megfogalmazása

Olyan ajánlatot kell megfogalmaznod, aminek a célközönséged nem tud ellenállni.
NEM TE, A CÉLKÖZÖNÉGED!
Szerencsés esetben már vannak vevőid a célközönégedből, így felmérheted a segítségükkel, hogy milyen ajánlat ellenállhatatlan számukra.
Ha kezdő vállalkozó vagy, akkor keress olyan embereket az interneten, akik a célközönégedbe tartoznak, és nézd át a profiljukat, hogy mik érdeklik őket.
Először érdemes több ilyen „csomag ajánlatot” kidolgoznod és több ajánlattal hirdetni, majd – mint azt már korábban írtam„megversenyeztetni” ezeket a hirdetéseket és azt hagyni életben, ami a legtöbbet hozza.

2. A célközönség pontos meghatározása

A célközönség pontosítása jobb eredményt fog hozni.
Tudom, általában azt mondja egy vállalkozó arra a kérdésre, hogy ki a célközönséged, hogy mindenki. De tényleg?
Ha kocsmád van, anyatejet is fogsz árulni? NEM. Így a csecsemők már ki is esnek, ugye? 🙂
A Facebook 18-65+ életkort javasol, de ez nagyon nagy szórás.
Te ismered a termékedet/szolgáltatásodat és pontosan tudod, hogy mely életkor fizetőképes vevő a számodra.
Persze, mindenkinek meg akarjuk mutatni magunkat, de itt most fizetsz a firdetésétért és a legjobb arányban akarsz kijönni belőle, úgyhogy a fizetőképes korosztályt lődd be.
Pont ilyen fontos a földrajzi elhelyezkedés pontosítása is. Ha te nem szállítasz külföldre, ne jelöldbe Szlovákiát is. Ha helyhez kötött szolgáltató vagy, gondod át, hogy hány km távolságból fognak hozzád elutazni az emberek.

3. Figyelemfelkeltő hirdetés megírása

A hirdetés 3 részből áll:
Leírás
Pontos, érthető ajánlat
Pontos, érthető feltételek
Kép
Nem kell profi fotóssal elkészíttetni a képet, hiszen a social media felhasználók a mobilokkal készített képekhez vannak szokva, így a hirdetésben is szívesen látják ezeket.
Jó, ha a képen láthatóak arcok, még akkor is, ha nem a te arcod.
CÍm
Ez egy rövid lehetőség, így pontos megfogalmazást igényel. Ezt nézik meg a kép után elször a felhasználók.

4. Landing oldalra vagy azonnali űrlapra irányítás

Sokan azt gondolják, hogy erre nincs szükség, hiszen van a vállalkozásuknak weboldala vagy facebook oldala, irányítsuk oda az érdeklődőt.
Valóban nem kell mindig, de jobb egy landing oldal vagy űrlap, hiszen itt nincs „elkószálásra” lehetőség. Itt választ, kell vagy nem. A weboldaladon ott a menü, ami elviszi a figyelmet. Elkezd a vevő nézelődni és már nem is tudja, miért volt itt.